Shoplog Sans-Online.nl

DSC01220

Ik mocht van Sans-online wat items uit hun webshop bestellen en die laat ik jullie vandaag zien. Sans-online is een webshop waar ze onder andere leuke dameskleding verkopen. Sans-Online heeft allerlei verschillende merken en een breed assortiment: van T-shirts tot ondergoed, Sans-online heeft het allemaal!

DSC01216

Arizona Aztec Top
Ik ben gek op Aztec printjes, toen ik dit vrolijke printje zag deed ik het shirt gelijk in mijn virtuele winkelmandje. Een shortje, leuke sandaaltjes en je outfit is klaar!

DSC01218

Viveckan T-Shirt
Een basic shirt waar mijn oog op viel door leuke printje op de letters. Dit printje maakt het shirt net iets speelser en unieker. Ik kan niet wachten tot ik dit shirt aan kan zonder jas, laat de zomer maar komen!

DSC01221

Hola Long Scarf
De dikke sjaals moeten weer terug de kast in en de luchtige sjaaltjes mogen er weer uit. Ik vind het fijn als sjaals een neutrale kleur hebben, dat past bij bijna alle jassen en outfits. Deze mooie bruine variant sprak mij daarom ook meteen aan, perfect voor als het nog wat frisser is buiten.

DSC01229 DSC01233 DSC01237

Als je voor 16:00 bestelt zijn de items de volgende dag in huis. Ik bestelde mijn items om 18:00 en kreeg dezelfde avond nog een mailtje dat de items verzonden waren. Ik had ze de volgende dag al in huis, wat snel! Het bestellen van de items verliep soepel en de service is goed. Ik ga zeker vaker iets bij Sans-Online bestellen.

Wat vinden jullie van de items?

Dit artikel is gesponsord.

Liefs, Iris

28 gedachtes over “Shoplog Sans-Online.nl

  1. estherleijten zegt:

    Oh wauw die aztec top. Op de eerste foto dacht ik mwa, maar op de foto dat je hem draagt vind ik hem echt super mooi zeg. En idd slim dat je de sjaal in neutrale kleuren hebt gekocht haha, ik ben nooit zo slim en dan zit ik met een sjaal die ik (bijna) nooit aan kan. Liefs

    Like

  2. Natassie zegt:

    Leuke items! De arizona aztec top bestaat ook in een vestje met franjes aan de onderkant. De sjaal vind ik ook erg leuk. Ik ben dol op zulk soort sjaals!

    Like

Geef een reactie

