Favoriete Nederlandse Beauty Blogs

Eerder liet ik jullie mijn favoriete youtube beauty guru’s zien, deze kwamen allemaal uit het buitenland. Vandaag is het tijd om de beauty guru’s uit ons kikkerlandje te laten zien die ik dagelijks volg!

Beautygloss

Mascha van Beautygloss volg ik al een aantal jaar, ik kijk ook trouw elke ochtend haar vlogs. Ik vind haar haartutorials altijd erg leuk om te zien en ook haar opgemaakt en favoriete video kijk ik elke maand. Ze heeft opruimvideo’s waardoor je zelf ook je stash onderhanden wilt nemen en haar ASMR video’s zijn ook zeker aan te raden!

MissLipgloss

Cynthia volg ik ook al een tijdje, haar plogs zijn bij mij favoriet. Ook filmpjes van haar stash kijk ik graag.

LiveLifeGorgeous

Willemijn en Martine hebben naast LLG ook een tweede site genaamd 2WMN, hier kijk graag hun vlogs en zijn de artikelen iets diepgaander. Door Willemijn en Martine heb ik ook een liefde voor Charlotte Olympia schoenen gekregen. Op LLG komen regelmatig haar- en make-up tutorials online.

VeraCamilla

Vera heeft net als ik een grote liefde voor lipstick. Ik kijk graag naar haar shoplogs en likes/dislikes video’s.

Wat zijn jouw favoriete Nederlandse beauty blogs?

Liefs, Iris

Een gedachte over “Favoriete Nederlandse Beauty Blogs

Plaats een reactie