Lente Lipsticks

DSC00950

Fijne Pasen! Pasen betekent dat het lente is, ik wil jullie de lipsticks laten zien die voor mij perfect bij de lente passen. Het is langer licht en af en toe komt het zonnetje door, dat maakt me vrolijk en daar passen vrolijke lipstick kleurtjes bij! 

DSC00953

DSC00955

Dit zijn de 5 lente lipsticks die ik heb uitgekozen, van links naar rechts:
– Chanel Rouge Allure 91 Séduisante
– Hema Pure Shine 30 Dark Coral
– Rimmel Apocalips in Celestial
– MAC Speak Louder
– Rimmel Long Lasting Finish by Kate 05

DSC00956

De swatches, zoals je ziet houdt ik van roze kleurtjes!
Van links naar rechts: Chanel, Hema, Rimmel Apocalips, MAC, Rimmel by Kate. Zoals je ziet lijken de laatste 2 heel erg op elkaar. Rimmel 05 is een dupe voor MAC Speak Louder, tijdens het maken van de swatches kom ik er pas achter hoe erg ze op elkaar lijken. Ik maakte er een artikel over: MAC Speak Louder Dupe, waarin ik deze 2 lipsticks met elkaar vergelijk.

De lipswatches! Zoals je ziet verschillen ze op de lippen nog best wat van elkaar.
Chanel Rouge Allure 91 Séduisante    –    Hema Pure Shine 30 Dark Coral
Rimmel Apocalips in Celestial              –    MAC Speak Louder
Rimmel Long Lasting Finish by Kate 05

DSC01071    DSC01081

Mijn 2 favorieten.
Links: Rimmel Apocalips in Celestial
Rechts: MAC Speak Louder

Wat is jouw favoriete lente lipstick?

Liefs, Iris

13 gedachtes over “Lente Lipsticks

  1. estherleijten zegt:

    Wow bij de swatches zien ze er allemaal hetzelfde uit hihi, maar op je lippen zijn ze toch wel degelijk anders. Ik vind Mac Speak louder toch wel echt de mooiste, die staat op mijn wishlist. Liefs

    Like

  2. Natassie zegt:

    Mooie kleuren! Ze staan je ook mooi. Wat grappig dat je in lipsticks veel roze hebt, maar dat je die kleuren bij het sleek oh so special palette bijna nooit gebruikt.

    Like

Geef een reactie

