Sleek lipstick Candy Cane

DSC00959

Als afsluiter van de lippenweek een opvallende kleur. Perfect voor een avondje uit want met deze lipstick val je op! 

DSC00958

De verpakking is mat zwart en van rubber materiaal. In blinkende letters staat er True Colour op de lipstick.

DSC00961

Op de onderkant zit een sticker in de kleur van de lipstick. Ik heb de kleur 773 Candy Cane.

DSC00960

Wat een felle kleur! Het is een neon roze/koraal kleur. Geen kleurtje voor elke dag, maar wel leuk voor een feestje.

DSC01020

De lipstick is romig en glijdt als boter over de lippen. Hij blijft redelijk lang zitten, een lichte lunch overleeft de lipstick met gemak.

DSC01021

Hij is feller dan de lipsticks die ik normaal draag, maar ik vind hem wel leuk! Zeker als ik wat bruiner ben door de zon zal hij mooi staan. Candy Cane is een echte eyecatcher en te koop voor €6,99 onder andere bij The Make-up Spot.

Wat vonden jullie van de lippenweek, willen jullie vaker themaweken?
Wat vinden jullie van deze felle lipstick?

Liefs, Iris

16 gedachtes over “Sleek lipstick Candy Cane

  1. naomiinwonderland zegt:

    Ik vind dat je er geweldig mee staat! Ik heb net zelf de Viva Glam Miley Cyrus lipstick gekocht bij MAC, die is ook super fel maar ik vind hem wel leuk! Je moet er natuurlijk wel voor zijn, omdat het zo opvalt, maar zeker in de zomer gaat ie erg mooi zijn!

    Like

  2. Stay Forever Classy zegt:

    Staat je mooi! Ik draag zelf bijna nooit felle lipsticks maar voor feestjes vind ik het altijd wel leuk. Of soms als ik zin heb: lekker bezig zijn met make-uppen en looks dan experimenteer ik ook nog wel eens met felle kleurtjes.
    Xx.

    Like

Geef een reactie

