Review MUA Luxe Velvet Lip Laquer

DSC00962

Ik ben fan van liquid lipsticks, ze zijn meestal goed gepigmenteerd en blijven lang op je lippen zitten! Toen ik deze lip lacuer swatchte deed hij me erg veel denken aan een van de Rimmel Apocalips, in deze review vergelijk ik ze met elkaar! 

DSC00963

De MUA Lip Laquer heb ik in de kleur Funk en kocht ik een tijd geleden toen ik in Londen was voor 3 pond. De verpakking is van een doorzichtig mat plastic-achtig materiaal. De dop is zwart en heeft een lipgloss applicator.

DSC00964

Wow wat een pigment! Een veeg is genoeg om de lip lacuer te laten dekken. Daar word ik blij van!

DSC00968

Zoals je hierboven kon lezen, deed hij me denken aan de Rimmel Apocalips lip lacuer in de kleur 303 Apocaliptic!

DSC00965

Hier zie je links MUA Funk en rechts Rimmel Apocaliptic. De kleur komt goed overeen, de lip laquer van MUA heeft een velvet finish. Ik denk dat de finish overeen komt met de Lime Crime Velvetines. Apocaliptic is meer glanzend en na een tijdje dragen is deze mat.

DSC00967

Beide kleuren zijn longlasting, ik heb hier echt zitten boenen met make-up remover. Deze 2 strepen hebben heel de avond (zelfs na het douchen!) op mijn arm gestaan.

Dan nu de lipswatches!

DSC01097

Hier draag ik MUA Luxe Velvet Lip Laquer in Funk. Ik vind het velvet effect echt heel mooi, ik heb geen een andere lipstick die deze finish heeft. De kleur is lekker knallend en vooral als ik wat bruiner ben door de zon draag ik deze graag.

DSC01099     DSC01102

Ik vind de kleur erg mooi, ik krijg helemaal zin in de zomer als ik felle kleurtjes draag!

Ook maakte ik lipswatches van Apocaliptic.

DSC01110

Hier draag ik Rimmel Apocalips in 303 Apocaliptic. De kleur is iets roder van kleur dan de MUA lip lacuer, ook is de finish glanzender.

DSC01109

Ook deze kleur vind ik prachtig en heb ik al veel gedragen!

Mijn voorkeur gaat uit naar de MUA Luxe Velvet Lip Laquer in Funk, ik vind de finish fijn en ik houd van roze. Ook kostte deze maar £3 (omgerekend iets meer dan 4 euro) en de Rimmel Apocalips zijn €10,99

Rechts MUA Funk en links Rimmel Apocaliptic.

Voor welke lip laquer ga jij?

Liefs, Iris

17 gedachtes over “Review MUA Luxe Velvet Lip Laquer

Geef een reactie

