Favoriete Lipgloss

DSC00992

Vandaag eens wat anders dan lipsticks, want ook lipgloss hoort natuurlijk in de lippenweek! Eerlijk gezegd ben ik niet echt fan van lipgloss, geef mij maar lipsticks of liquid lipsticks. Toch heb ik wel een aantal lipglossen, ik laat jullie mijn 3 favorieten zien. 

DSC00993

Deze lichtroze Sexy Pulp volume lipgloss van Yves Rocher in 03 Rose is neutraal en zorgt voor een extra glansje. De lipgloss plakt wel.

DSC00995

Sephora glossy gloss in de kleur 06 Cocktail on the Beach geeft een mooie rode gloed aan de lippen, plakt bijna niet en ruikt heerlijk!

DSC00997

Hema Longer lasting lipgloss in 0097. Ik vind het zo jammer dat deze lipgloss geen ‘echte’ naam heeft, het is een prachtige felroze kleur met een blauwe ondertoon.

DSC00999

De swatches van links naar rechts: Yves Rocher, Sephora, Hema. Ik gebruik lipgloss eigenlijk altijd over een lipstick heen. Hoewel ik die van Sephora ook mooi vind zonder lipstick.

DSC01030

Yves Rocher 03 Rose op de lippen, een neutraal roze gloss. Perfect voor wat extra glans.

DSC01034

Sephora Cocktail on the Beach geeft net dat beetje extra aan je look. Dit is zeker mijn favoriet uit de 3 glossjes!

DSC01037

Hema in 0097, ook deze is erg mooi. Wat specialer dan de andere 2 lipglossen. Hij staat prachtig over een roze lipstick.

Morgen is er een review van een prachtige liquid lipstick!

Wat vinden jullie van lipgloss? Welke is jouw favoriet?

Liefs, Iris

15 gedachtes over “Favoriete Lipgloss

  1. Renske zegt:

    Ik ben zelf ook niet zo’n fan van lipgloss. Ik heb er ook maar twee of drie. Die van Yves Rocher heb ik ook. Ik heb hem een tijdje best veel gedragen, maar het plakt echt te veel, ha.

    Like

  2. Nesrin zegt:

    Ik vind gloss bij een ander mooi staan maar zelf trek ik het slecht, mijn haren blijven erin plakken en ik kan hier slecht tegen 😉

    Mooie kleurtjes, die van Hema is erg mooi.

    Like

  3. junetwonl zegt:

    ze zien er goed uit maar 1. ik vind het verschrikkelijk plakken en 2. door mijn lange haar gaat het er altijd aan kleven dus dan zit het ook in mijn haar. Oftewel lipgloss is niet zo mijn ding (en nu ik dit typ zie ik dat nesrin exact hetzelfde zegt, haha.

    Like

  4. Ismay zegt:

    Sephora Cocktail is super mooi! Lief kleurtje 🙂 Zelf gebruik ik niet zo vaak lipgloss, ik ben niet zo van dat glimmende. Doe mij maar een matte lipstick, hahah! Maar wel leuk dat je het ook behandeld in je lippenweek 🙂 liefs

    Like

  5. Dina zegt:

    Die laatste vind ik mooi zeg (Hema glossje).Zelf gebruik ik niet graag lipgloss, omdat het vaak zo plakt (blijft mijn haar er in vast plakken zeg maar en mijn lippen voelen dan zo snel droog aan).

    Like

Geef een reactie

