Favorieten Essence lipsticks

DSC00946

We zijn allemaal gek op mooie lipsticks met een fijn prijsje. Essence heeft kwalitatief goede lipsticks, mooie kleurtjes en dit voor een fijne prijs! Ik laat je mijn 4 favorieten lipsticks van Essence zien in alweer de 3e dag van de lippenweek!

DSC00943

Deze 4 kleurtjes laat ik vandaag zien. De verpakking van de Essence Long Lasting Lipsticks is zwart met een gekleurd randje waaraan je de kleur van de lipstick herkent. Op de onderkant zit een sticker met de naam van de lipstick in de kleur van de lipstick.

DSC00944

Wat een snoepige kleurtjes! Ik word zo vrolijk van mooie lipsticks.

DSC00949

De swatches zien er goed uit. Van links naar rechts:
– 07 Natural Beauty
– 06 Barely There
– 01 Coral Calling
– 03 Dare to Wear

Op naar de lipswatches.

DSC01087

07 Natural Beauty is een roze nude kleur die geschikt is voor elke dag. Het is een kleur die je vaak terug ziet komen, niet heel speciaal maar wel goed draagbaar!

DSC01090

06 Barely There, dit vind ik wel een speciale kleur. Hij is bruiner dan Natural Beauty en doet me aan de Kylie Jenner lip denken. Dit is mijn laatste aanwinst van Essence en ik ben gek op het kleurtje.

DSC01093

01 Coral Calling een knalkleurtje! Een koraalkleurtje, opvallend maar niet BAM, wat ik fijn vind. Prima overdag te dragen en hij slijt mooi van de lippen af na 5 tot 6 uur dragen.

DSC01095

03 Dare to Wear is wel echt BAM. Een kleur die meteen opvalt en de aandacht trekt. Een dieprode kleur die je moet durven dragen.

Alle kleurtjes op een rij. Ik vind ze stuk voor stuk prachtig en dat voor maar €2,39!

DSC01091     DSC01096

De 2 kleurtjes die ik het meest draag: 06 Barely There en 03 Dare to Wear.

Wat is jouw favoriete lipstick van Essence?

Liefs, Iris

16 gedachtes over “Favorieten Essence lipsticks

Geef een reactie

