Everyday Make-up

DSC00935

Ik laat jullie de producten zien die ik elke dag gebruik, van high-end tot budget. Dit zijn producten waar ik mijn everyday look mee maak! 

DSC00929

Ik begin met de basis. Na mijn dagcrème gebruik ik Estée Lauder Double Wear foundation voor een mooie egale huid. Mijn littekentjes en puistjes camoufleer ik met de MAC mineralize concealer en Catrice camouflage cream (waarvan ik er al heel wat heb gekocht en ik ben bijna weer aan nieuwe toe!).

DSC00931

Om het geheel af te poederen gebruik ik Essence all about Matt, dit product heb ik zeker al 6 keer opnieuw gekocht! Lekker betaalbaar en doet goed zijn werk. Ik gebruik de Bronzing Powder van Bourjois en MAC Peaches blush om weer wat kleur op mijn gezicht te krijgen.

DSC00932

Ik highlight mijn jukbeenderen nog met de Catrice Prime and Fine Highlighting Powder voor een mooie glow, die niet te opvallend is. Daarna gebruik ik de eyeshadowbase van Catrice die ervoor zorgt dat mijn oogschaduw heel de dag goed blijft zitten. De oogschaduw die ik dagelijks gebruik is het Urban Decay Naked Basics 2 palette.

DSC00933

Tot slot teken ik mijn wenkbrauwen bij met MAC Fluidline Brow Gelcreme en die laat ik heel de dag op zijn plek blijven met de Catrice Eyebrow Filler. Als finishing touche nog een likje Essence maximum definition mascara en mijn look is klaar!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn everyday make-up producten te zien. Ik wissel af met blush, maar peaches past bij elke look. Ook mijn mascara wisselt regelmatig en mijn lipkleur verandert bijna elke dag, vandaar dat je geen lipstick bij mijn everyday make-up ziet!

Welk product gebruik jij elke dag?

Liefs, Iris

14 gedachtes over “Everyday Make-up

  1. Nienke zegt:

    Heel mooie producten gebruik je! Ik heb ook lang elke dag het Catrice-poeder gebruikt totdat die uit mekaar brokkelde 🙂 De MAC concealer gebruikte ik tot voor kort ook elke dag, nu is die leeg en vervangen door een Clarins concealer 🙂

    Like

Geef een reactie

