MAC Hot Gossip en Speak Louder

DSC00852

Inmiddels weten jullie dat ik gek ben op MAC lipsticks. Ik graaide deze lipsticks weer eens uit mijn lade en bedacht me waarom ik hier nooit een artikel over heb geschreven. Deze twee lipsticks waren mijn eerste MAC lipsticks die ik kocht en vandaag vertel ik er meer over! 

DSC00851

Ik was (en ben!) helemaal gelukkig toen ik deze lipsticks kocht. De eerste keer dat ik naar een MAC counter ging kocht ik deze lipsticks en ik heb ze met veel liefde al gebruikt. Nu mijn collectie is gegroeid pak ik ze iets minder, maar het zijn nog steeds lipsticks die ik met veel liefde gebruik.

DSC00844

Links: Hot Gossip
Rechts: Speak Louder

De lipsticks hebben beide een cremesheen finish, als je meer over de verschillende lipstick finishes wilt weten van MAC kan je dat in dit artikel lezen!

DSC00849

Hot Gossip is een mooie roze everyday kleur met een kleine shimmer erin, die je als je de lipstick op hebt niet meer ziet. Ook blijft de shimmer niet achter op de lippen als de lipstick na een tijdje van je lippen af is.

Speak Louder is een opvallende felle roze-rode kleur, leuk voor een avondje uit of gewoon omdat het lekker weer is en je een opvallende kleur lipstick wilt dragen!

DSC00897

Hier draag ik Hot Gossip, de lipstick heeft een subtiele glans en voelt comfortabel aan op de lippen.

DSC00901

Speak Louder is lekker opvallend, maar niet té opvallend.

DSC00893

Hot Gossip on the lips. Een lief kleurtje voor elke dag.

DSC00910

Speak Louder, voor mij echt een perfecte opvallende kleur. Rode lipstick staat al snel ‘hard’ bij mij en vind ik soms te opvallend. Deze kleur is precies goed.

MAC lipsticks zijn te koop bij MAC counters, MAC pro stores en online voor €19,-

Wat was jouw eerste MAC lipstick?

Liefs, Iris

24 gedachtes over “MAC Hot Gossip en Speak Louder

  1. Esther zegt:

    Speak louder vind ik idd echt een hele mooie! Ga daar zeker eens naar kijken als ik binnenkort weer een MAC lippie aan ga schaffen. Hot gossip is ook erg mooi bij je, maar ik heb al zoveel van zo’n kleurtjes!

    Like

  2. Chinouk zegt:

    Wat een mooie, volle lippen heb jij zeg, had ik die ook maar! Misschien heb ik dat trouwens al een keer gezegd, dan begint het nu een beetje eng te worden.. Afijn, hele mooie kleurtjes! Ik ben gek op MAC lipsticks, die zijn gewoon heel erg goed. See Sheer is ook een aanrader, leuke en frisse roze met genoeg rode ondertoon om hem net wat sprekender te maken.

    Like

Geef een reactie

