Thursday Tag: Series

harvey-specter-quotes-wallpaper11--harvey-specter-zki3gpt8

Ik ben verslaafd aan het kijken van series! Toen ik deze tag zag wilde ik hem graag met jullie delen. Laat je suggesties voor leuke series achter in de comments!

Ik zag de tag op de blog van Anouk. Vandaag laat ik aan jullie mijn antwoorden zien!

Wat was de eerste serie die je volgde?
Ik denk dat dat Grey’s Anatomy was. Ik ben echt begonnen bij seizoen 1 toen het in Nederland op tv kwam, dat is echt al heel wat jaren terug.

Wat is je favoriete serie ooit?
Dat is moeilijk! Als ik er echt maar eentje mag kiezen is dat denk ik Suits. Het verhaal zit goed in elkaar en je leert er ook nog iets van!

april-et-jackson

Wat is je favoriete koppel uit een tv serie?
Daar hoef ik niet over na te denken, April en Avery uit Grey’s Anatomy. Ze passen perfect bij elkaar, ondanks al hun verschillen.

Met welk personage zou je op date willen?
Weer een moeilijke vraag. Ik zou graag een keer een ‘date’ hebben met Spencer of Hannah uit Pretty Little Liars. Zij zien er altijd zo perfect uit, ik zou graag wat tips willen en kletsen!

Welke series volg je op dit moment?
Ik volg op dit moment: Blacklist, How to get away with murder, Grey’s Anatomy, Pretty Little Liars, Bones, Castle en Suits. Er zijn nog heel wat series waar ik graag aan wil beginnen, maar daar heb ik nu geen tijd voor.

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?
Ik vind series meestal wel lang genoeg. Pretty Little Liars vindt ik zelf al iets te lang, elke keer komt er weer een andere ‘A’ bij en ik vind dat ze er nu wel een eind aan mogen maken. Ik wil gewoon weten wie ‘A’ is en wie in het ‘A’-team zit!

Welke serie wil je nog graag zien?
Breaking Bad, House of Cards, Better Call Saul, The walking dead, Scandal. Ik houd erg van misdaad-achtige series. Scandal komt op tv, maar ik heb de eerste afleveringen gemist en ik wil niet midden in de serie ‘vallen’. Aan de rest ben ik nog niet begonnen, omdat als ik met een serie start ik gewoon niet kan stoppen. Na een aflevering wil ik er nog een en nog een zien, ik raak er dan echt aan verslaafd haha!

The-Blacklist-Megan-Boone-and-James-Spader

Heb je weleens een serie of enkele afleveringen herbekeken?
Ja, vaak afleveringen van Blacklist. Dit komt altijd op maandagavond op tv, mijn vriend sport op die avond altijd en dan is hij niet op tijd terug om Blacklist te kijken. Vaak moet ik de aflevering dan opnemen en dan kijk ik hem samen met hem terug. Ik verraad altijd alles wat er dan gaat gebeuren al, gelukkig vindt hij dat niet erg!

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna opgegeven?
Gossip Girl, hier heb ik seizoen 1 helemaal gezien en in de loop van seizoen 2 ben ik gestopt. Het pakte me niet heel erg en ik vergat elke keer waar ik gebleven was, dan moest ik dat weer uitzoeken. Ik was gewoonweg te lui.. Ik vind wel dat ze allemaal prachtig haar, kleding en make-up hebben in Gossip Girl!

Suits-S2-Cast-Mike-Rachel-rachel-and-mike-31221163-600-453

Met welk personage zou je van plaats willen ruilen?
Rachel van Suits. Ze ziet er geweldig uit, is lief, werkt voor een succesvol advocaten kantoor en haalt nu haar recht diploma!

Welke serie heb je helemaal van het begin tot het einde gekeken?
Geen een denk ik! Alle series die ik volg zijn nog bezig, sommige al meer dan 10 seizoenen!

Welke series volg jij? En welke series zou je mij aanraden?

Liefs, Iris

5 gedachtes over “Thursday Tag: Series

  1. estherleijten zegt:

    oh yeah ik ben al heel lang op zoek naar een serie die ik moet gaan kijken en jij hebt de doorslag gegeven voor Suits. Dat je Gossip Girl niet afgekeken hebt zeg. I looooved gossip girl, is echt mijn ding haha! Ik ga je blog volgen 🙂

    Like

Geef een reactie

