YSL Rouge Volupté lipstick

DSC00798

Ik heb echt een zwak voor luxe merken en mooie verpakkingen. Deze lipstick is het beide en kon ik dan ook niet laten liggen. Mijn eerste Yves Saint Laurant aankoop, en wat is hij prachtig. 

DSC00800

Dit is hem dan in de kleur 9 Rose Caresse. Wat een lust voor het oog om naar te kijken. De glimmend gouden huls met het Yves Saint Laurant logo. De kleur van de lipstick zie je door het logo heen, wat erg handig is. Deze lipstick is te mooi om in een kastje te stoppen, hij staat op mijn make-up tafel met andere mooie lipsticks. Je kan gemakkelijk zien welke kleur het is, mocht je meerdere lipsticks van Yves Saint Laurant naast elkaar hebben staan hebben. Wat (nog) niet het geval is bij mij.

DSC00799

De ingrediëntenlijst. Er zitten verzorgende bestandsdelen en siliconen in de lipstick. Ook bevat hij SPF 15, je lippen zullen dus niet verbranden!

DSC00802

Dit is letterlijk één veeg met de lipstick over mijn arm. Hoe romig, vol en creamy kan een lipstick zijn?! Jullie zien vaak dit soort kleurtjes voorbij komen op mijn site. Perfect voor elke dag.

DSC00814

De lipstick voelt aan als een lippenbalsem. De kleur is roze, een beetje framboos achtig en doet me verlangen naar de lente en zomer.

DSC00813

Een kleur die ik elke dag kan dragen, met elke look.

DSC00803

Rose Caresse bevat 4 gram lipstick. Een MAC lipstick bevat 3 gram, maar ik heb het gevoel dat deze lipstick vrij snel op gaat, omdat hij zo creamy is.

DSC00805

Ik ben echt verliefd geworden op deze lipstick. Elke keer als ik de lipstick gebruik krijg ik een luxe gevoel, hij brengt heel gemakkelijk aan en ruikt ook nog eens lekker naar framboos.

DSC00809

Yves Saint Laurant Rouge Volupté lipsticks zijn te koop voor €34,95 bij luxere parfumeries en online.

Wat vinden jullie van de Yves Saint Laurant Rouge Volupté Lipsticks?

Liefs, Iris

11 gedachtes over “YSL Rouge Volupté lipstick

Geef een reactie

