Friday Favourites

friday-favourites

Het is alweer bijna weekend! Tijd voor mijn Friday Favourites, met daarin 2 foodies, lentekriebels en prachtige MAC oogschaduws. Kijk je mee?

1. Zelfgemaakt bananenbrood
Dit is zó lekker! Iedereen die van bananen houdt moet dit proberen. Het is gezond en ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik maakte het bananenbrood zaterdag en zondagavond was hij helaas al op! Ik ga hem aankomende zondag weer maken, omdat het zo lekker is! Het recept dat ik gebruik kan je hier vinden.

IMG-20150228-WA0000

2. Eyes on MAC Collection
Deze nieuwe MAC oogschaduwpaletten zijn echte juweeltjes! De Amerikaanse prijs is 40 dollar. Wat een geweldige paletten, ik kan niet wachten tot ze in de winkel te koop zijn, de bovenste 2 zijn mijn favorieten. Voor welke zou jij gaan?

3. 40% korting op alle lipsticks en lipgloss van ICI Paris
Wow! 40% korting, dat is bijna de helft! Daar wordt ik nou blij van. Dat scheelt toch aardig wat geld op een Chanel lipstick.

4. Opruimfilmpjes
Ik heb afgelopen weekend heel wat uurtjes naar decluttering filmpjes gekeken, dit zijn filmpjes waarin mensen hun make-up stash uitzoeken en opruimen. Hier krijg ik inspiratie van en nu het lente begint te woorden beginnen bij mij de opruimkriebels te komen!

5. Easy, healthy snacks van Glowofbeauty
In dit filmpje laat Anniek 3 gezonde snacks zien die niet erg voor de hand liggen. Een leuke afwisseling in mijn dagelijkse leven. Eerder op haar site kon je ook de havermout taartjes vinden, waar ik ook erg fan van ben! Vooral de appeltjes, zijn snel en makkelijk te maken tussendoor.

Wat heb jij ontdekt deze week?

Liefs, Iris

7 gedachtes over “Friday Favourites

Geef een reactie

