Friday Favourites

295_1050x700_edited_841x700-e1416146618149

Het leek mij leuk om een nieuw artikel te introduceren op Todayslipstick. Vanaf nu ga ik elke vrijdag 5 dingen die ik in die week heb ontdekt, gedaan of gezien met jullie delen. Dat kan een blog, liedje, kledingstuk of recept zijn! Benieuwd welke dingen ik deze week met jou wil delen?

1. Bananenbrood van ByAranka.
Ik heb altijd al eens bananenbrood willen maken en ik ben van plan het dit weekend te, mede door de prachtige food foto’s van Aranka! Ook erg lekker met noten en chocolade!

2. Urban Decay Naked Basics 2.
Sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van mijn eerste Urban Decay palette en wat ben ik hier blij mee! De oogschaduws zijn geweldig en ik kan niet wachten om meer dingen van Urban Decay uit te proberen. Mijn review van Naked Basics kan je hier vinden. Van jullie lieve reacties werd ik ook echt blij, bedankt!

Urban-Decay-Naked-Basics-2-review-6_thumb_600x263

3. Cheerleader

Wat een vrolijk liedje, het doet me denken aan de zomer! Ik heb van de week heel mijn kamer schoon gemaakt, wat niet mijn favoriete taak is. Dit liedje maakte het een stuk aangenamer!

4. Blogers Guide van Lovinglifeiseasy.
Ik blog nog niet echt lang, dan is het altijd handig om tips te lezen van bloggers die al langer bloggen. Svenja geeft in dit artikel tips over hoe je meer bezoekers op je blog kan krijgen.

5. Twitter van Todayslipstick.
Ik heb twitter aangemaakt voor Todayslipstick! Daar post ik wat mij dagelijks bezighoudt, update je als er nieuwe artikelen zijn en post foto’s. Je kan me hier volgen.

Ik zoek nog een pakkende naam voor deze wekelijkse artikelen op vrijdag, het liefst met het woord Friday erin. Hebben jullie nog suggesties?

Wat voor leuks heb jij ontdekt deze week?

Liefs, Iris

7 gedachtes over “Friday Favourites

Geef een reactie

