Review: Catrice lipsticks

DSC00707

Afgelopen week ging ik naar Kruidvat voor wat spulletjes, ik kon het niet laten om even langs het Catrice schap te lopen en een paar lipsticks te swatchen. Ik nam deze 2 mee naar huis. 

DSC00704

Ik kocht een Luminous Lips lipsctick (links) en een Ultimate Colour lipstick (rechts). Dit is de eerste Luminous Lips lipstick die ik heb van Catrice. Wat mij opviel is dat in de Ultimate Colour lipstick 3,8 gram lipstick zit en in de Luminous Lips maar 3,5 gram.

DSC00708

Dit zijn de prachtige kleurtjes die ik gekocht heb.
Links: 130 Brigitte Loves Bordeaux
Rechts: 370 In a Rosegarden

DSC00709

130 Brigitte Loves Bordeaux

DSC00711

370 In a Rosegarden

DSC00715

130 Brigitte Loves Bordeaux, een roze-rode kleur met hele kleine glittertjes, deze lipstick is een beetje sheer en heeft vooral glans.
370 In a Rosegarden, een warme oud roze kleur, de lipstick is lekker romig.

DSC00730

Lipswatch van 130 Brigitte Loves Bordeaux

DSC00720

Lipswatch van 370 In a Rosegarden

DSC00748     DSC00718

Links: 130 Brigitte Loves Bordeaux
Rechts: 370 In a Rosegarden

Ik ben verliefd op de lipstick In a Rosegarden, wat een prachtige kleur voor overdag is dit! Beide lipsticks brengen gemakkelijk aan en blijven 3 tot 4 uur zitten, dit had ik in het begin niet verwacht van Brigitte Loves Bordeaux omdat hij zo glanzend en sheer is. Het zijn beide erg fijne lipsticks voor een fijn prijsje. De lipsticks kosten beide €3,99 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister.

Welke lipstick van Catrice is jouw favoriet?

Liefs, Iris

16 gedachtes over “Review: Catrice lipsticks

  1. Esmée zegt:

    Brigitte Loves Bordeaux vind ik een gaaf kleurtje, tot nu toe trok de luminous lijn me niet zo, maar deze is wel gaaf! In A Rosegarden is ook een van mijn favoriete overdag lipsticks, ik draag hem zo vaak 🙂 x

    Like

Geef een reactie

