MAC Brick-O-La lipstick

DSC00627

Onder het motto: ‘Je kan nooit teveel MAC lipsticks hebben’ kocht ik een nieuwe lipstick van MAC. Een verrassende kleur die mij erg aan spreekt. Kijk mee naar de foto’s van mijn nieuwste aanwinst: MAC Brick-O-La. 

DSC00628

De lipstick heeft een Amplified finish. Hij is lekker romig en glijdt gemakkelijk over de lippen. De pigmentatie is erg goed en de lipstick blijft ongeveer 4 uurtjes zitten. Wat drinken overleefd de lipstick wel maar na een hele maaltijd zal je de lipstick moeten bijwerken. De huls is hetzelfde als de andere MAC lipsticks en ook de geur is weer de lekkere vanille achtige geur die kenmerkend is voor de MAC lipsticks.

DSC00630

Brick-o-la is een kleur die je niet snel tegen komt en ik pakte hem dan ook niet gelijk om te swatchen in de MAC store. De make-up artist liet wat lipsticks zien, ze swatchte Brick-o-la en het was een kleur die gelijk mijn aandacht trok. Eenmaal aangebracht op de lippen was ik meteen verkocht.

DSC00624

De swatch ziet er goed uit, dit is 1 veeg met de lipstick over mijn arm! De pigmentatie is goed en ook de lippen bedekt hij in 1 veeg. De kleur zit tussen bruin, oranje en rood in, het is een beetje een donkere baksteen achtige kleur. Deze kleur had ik nog niet in mijn collectie.

DSC00686

Dit is Brick-o-la op de lippen, zoals je ziet is hij creamy en heeft een glans. Hij droogt de lipppen niet uit en loopt ook niet uit, een lipliner eronder dragen hoeft dus niet perse.

DSC00662   DSC00677

Hier zie je een full face foto waar ik op beide foto’s Brick-o-la draag. Het is een perfecte kleur voor in de winter en het najaar, maar kan ook gedragen worden in de lente en zomer omdat het een mooie warme kleur is! Ik ben erg blij met mijn nieuwste aanwinst van MAC!

Brick-o-la is voor 19 euro te koop bij de MAC stores, MAC counters en online.

Wat vinden jullie van de lipstick?

Liefs, Iris

Andere MAC lipsticks:
Plumful
Rebel
Craving

12 gedachtes over “MAC Brick-O-La lipstick

Geef een reactie

