Verwachte films voor 2015

Minions-Film

Er zijn films waar ik al een tijdje naar uitkijk om te zien. Deze 7 films komen in 2015 uit en ga ik zeker in de bioscoop kijken. 

Nu moet ik er wel bijzeggen dat mijn vriend erg graag naar films in de bioscoop gaat. Ik heb dan ook veel actiefilms gezien waar ik normaal niet naartoe zou gaan. Als je eenmaal in de bioscoop zit dan is een actiefilm toch wel spannend en zit je er echt midden in, vandaar dat hier ook actiefilms tussen staan.

Furious 7 

Ik heb alle films van The Fast & Furious gezien, en kan echt niet wachten op deze film! Toen Paul Walker overleed zijn de opnames stil gelegd, zijn broer is gevraagd om zijn plaats te vervangen. Vanaf 2 april in de bioscoop.

Pitch Perfect 2

Pitch Perfect 1 was echt een film om samen met vriendinnen te kijken, een feel good movie. De trailer van Pitch Perfect 2 ziet er ook veel belovend uit. Vanaf 14 mei in de bioscoop.

The age of adeline

Terwijl de wereld om haar heen doorgaat en haar dochter bejaard wordt, wordt Adaline zelf geen dag ouder. Om dit verborgen te houden is ze tientallen jaren veroordeeld tot een eenzaam bestaan, zonder liefde waar ze keer op keer afscheid van zou moeten nemen. Maar wanneer ze valt voor de charismatische Ellis en een weekend bij zijn ouders doorbrengt, dreigt haar geheim uit te komen. Adaline neemt een beslissing die haar leven voor altijd zal veranderen. Bron.

Ik ben zelf groot fan van Blake Lively en deze film spreekt mij ook aan. Het doet me een beetje denken aan de film The Curious Case of Benjamin Button wat ik ook een interessante film vond. Vanaf 9 april in de bioscoop.

Minions

Kijk alsjeblieft de trailer, dit zegt genoeg! Ik heb Despicable Me 1 en 2 ook gezien en vond toen de gele poppetjes al het leukst, nu hebben ze een eigen film! Hier moet ik echt naartoe. Vanaf 1 juli in de bioscoop.

Mission Impossible 5

Mission-Impossible-5

Hier kan ik geen trailer van vinden, maar ik vind de Mission Impossible films altijd erg spannend. Vooral de laatste film (Ghost Protocol) zat erg goed in elkaar en was 1 van mijn favoriete films van vorig jaar. Vanaf 30 juli in de bioscoop.

Ted 2

Ted 1 vond ik niet zo goed, mijn vriend daarentegen vond hem geweldig. De trailer van Ted 2 vind ik er beter uitzien dan de eerste, het verhaal spreekt me meer aan. Ik hoop dat hij beter is dan de eerste! Vanaf 13 augustus in de bioscoop.

The hunger games: Mockingjay part 2

katniss-hunger-games-jennifer-lawrence-2014-billboard-650

Ook hier is nog geen trailer van, jammer! Dit is toch wel de film waar ik het meest naar uitkijk. In 2014 kwam de eerste film van The Hunger Games op tv en die vond ik geweldig, daarna hebben we meteen Mockingjay part 1 in de bioscoop gegeken. Toen snapte ik het verhaal niet helemaal, we hadden Catching Fire niet gezien! Deze hebben we toen gekeken en toen werd het helemaal duidelijk. Wat een goede films, ik kan niet wachten op part 2 van Mockingjay! Vanaf 18 november in de bioscoop.

De top films -voor mij- zijn dit jaar Minions en Mockingjay part 2. Minions vind ik echt geweldig, echt hilarisch. The Hunger Games vind ik spannend en het verhaal zit goed in elkaar!

Welke film wil jij zien in de bioscoop?

Liefs, Iris

3 gedachtes over “Verwachte films voor 2015

Geef een reactie

