Zoeva Bon Voyage Set

DSCN0772

Ik breng mijn make-up elke dag aan met kwasten, ook als ik op reis ben. Deze Bon Voyage kwastenset van Zoeva is ideaal als je ergens een nachtje blijft slapen of een weekendje weg bent, of als je gewoon op zoek bent naar een leuke kwastenset! Ben je benieuwd naar wat ik van deze kwasten vind?

DSCN0773

Dit zijn de 4 kwasten die in de set zitten. Het zijn 4 basiskwasten met een mooie luxe uitstraling. De kwasten zijn glanzend zwart met zilver en liggen lekker in de hand.

DSCN0796

Op de kwasten staat aan de onderkant Color. Love. Makeup. en aan de andere kant staat Zoeva, het nummer van de kwast en de naam van de kwast. De letters zitten er na een aantal keer wassen nog goed op.

125 Stippling
DSCN0774

Een duo-fibre stippling kwast, gemaakt van synthetisch haar, waarmee je zowel creamy, poeder als vloeibare foundation mooi egaal en natuurlijk kunt aanbrengen en blenden. Met deze kwast kun je foundation heel mooi in dunne laagjes opbouwen en zorgt een prachtig airbrushed resultaat. Ik gebruik de kwast meestal voor vloeibare foundation.

DSCN0785

Doordat de haren van deze kwast zo ver uit elkaar staan kan je hier ook een gepigmenteerde blush heel mooi lichtjes mee aanbrengen zonder bang te hoeven zijn dat het een clowntjes effect wordt.

128 Cream CheekDSCN0777

Een kwast van taklonhaar. Met deze kwast kun je poeder of een creamy blush heel mooi gelijkmatig aanbrengen. Ik gebruik deze kwast het liefst voor poeder, dit kan blush of bronzer zijn. Door de schuin afgesneden vorm kan je met deze kwast goed contouren omdat hij de vorm van je gezicht volgt.

DSCN0788

Ik heb de kwasten allemaal al een paar maanden in gebruik en dus al een aantal keer gewassen. De kwasten laten nauwelijks haren los en zijn nog steeds goed in model.

228 Crease
DSCN0782

Deze kwast is gemaakt van natuurlijk haar en volgt door de ovaalvormige vorm heel makkelijk de contouren van het ooglid. Deze kwast is ideaal om (verschillende kleuren) oogschaduw mee te blenden, na het blenden ziet je look er mooi zacht uit.

DSCN0791

Dit is een van mijn favoriete blending kwasten Ik gebruik deze kwast vaak bij een wat donkerdere look als ‘schone’ blending kwast, waarmee ik dus blend met geen extra oogschaduw. Ik gebruik hem dan alleen om te vervagen en alle kleuren mooi samen te brengen. Of ik gebruik hem bij een lichte look om wat bruine oogschaduw aan te brengen om de crease wat meer diepte te geven.

237 Detail ShaderDSCN0780

Ook deze kwast is gemaakt van zacht, natuurlijk haar en heeft een ronde vorm. De kwast is plat en stevig maar prikt niet en is gemaakt voor het aanbrengen van kleur of highlighter in bijvoorbeeld de binnenste en/of buitenste ooghoeken.

Ik ben erg tevreden over deze 4 kwasten, ik heb ze nu een aantal maanden in gebruik en heb ze dus goed kunnen testen. Ik gebruik deze kwasten dagelijks en vooral de gezichtskwasten vind ik erg fijn. Ik vind de prijs kwaliteit verhouding erg goed. Ik raad je deze kwasten aan als je op zoek bent naar betaalbare basic kwasten die er toch luxe uitzien!

DSCN0797

De kwasten worden geleverd in deze leuke Zoeva clutch, die ik nu gebruik als make-up tasje voor in mijn tas. De buitenkant is faux leer met zilveren Zoeva letters. De binnenkant is roze en heeft nog een kleine rits waar je een stiekje, speldjes of wat geld in kan doen.

Ook word de clutch met daarin de kwasten geleverd in een mooie dustbag, waar je later weer andere spulletjes in kan bewaren, een leuk detail.

Ik bestelde de Bon Voyage Set bij The Make Up Spot. De set kost hier €37,99 de verzendkosten zijn €3,95, maar het verzenden is gratis als je boven de €45 besteld! Als je voor 16:00 uur besteld is het de volgende dag in huis. Als je alleen de set neemt ben je dus in totaal ongeveer €42 euro kwijt, wat neer komt op €10,50 per kwast. Dit vind ik een goede prijs kwaliteit verhouding voor de kwasten. Je kan hier echt jaren mee doen (de bamboo set van Zoeva gebruik ik al zo een 2,5 jaar en die kwasten zijn nog steeds erg goed).

Op Zoeva kost de set €35, maar hier zijn de verzendkosten €5,50 en de levering is tussen de 2 en 8 dagen.

Naast de Bon Voyage Set kocht ik nog een kwast en kwam dus boven de €45 en had dus gratis verzending. Zo is het dus voordeliger om bij The Make Up Spot te bestellen. Het pakketje was de volgende dag al in huis en was goed verpakt!

Wat vinden jullie van de Bon Voyage Set van Zoeva?

Liefs, Iris

5 gedachtes over “Zoeva Bon Voyage Set

Geef een reactie

