30 Day Yoga Challenge week 3

online-yoga

De week is voorbij gevlogen en het is tijd voor een 30 Day Yoga Challenge update van week 3. Vandaag laat ik jullie de dagen 15 tot en met 21 zien! Ik vond 3 dagen deze week minder fijn. Ik ben helaas niet gemaakt om ‘headstands’ te maken, verder was het lekker ontspannend. Benieuwd naar deze week?

Dag 15: Non-Stop Standing Flow

Dit was de eerste keer dat ik de video te lang vond duren, 15 minuten staande yoga vond ik iets te lang. Ik vind liggende/zittende yoga toch fijner.

Dag 16: Yoga Splits


Dit was erg grappig om te proberen, ik vind hip opening erg fijn, maar de split kan ik nog lang niet! Lijkt me wel gaaf om dit ooit op een dag te kunnen!

Dag 17: Slow Full-Body Flow


Dit is een video met van alles wat, staan, zitten, liggen. Gewoon lekker ontspannend.

Dag 18: Head-to-toe Yoga


Ook deze video vond ik iets te veel staan, jammer! Dan ontspan ik toch minder.

Dag 19: Yoga Twists


Bij het twisten voelde ik echt vaak gekraak in mijn rug, op een goede manier, want hierna voelde mijn rug veel losser en soepeler aan. Erg fijn was dit, ik denk dat je deze video beter in de ochtend kan doen.

Dag 20: Shoulder Strengthening Yoga


Fijne yoga workout als je last hebt van je schouders of nek. Ik zit het grootste gedeelte van de dag dus vind dit erg fijn om een beetje beweging te krijgen in mijn schouders en nek! Vooral een aanrader in de avond dus!

Dag 21: Yoga Headstands


Nee, dit was niks voor mij. Ik houd niet van op mijn hoofd staan. Ik kon dan ook geen ‘headstand’ doen.

Zoals ik al schreef waren er dus 3 dagen die ik niet zo fijn vond. Nog 1,5 week Yoga Challenge te gaan, deze zal ik in week 4 reviewen. Daarna ga ik zeker door met yoga en kan ik mijn eigen video’s die ik wil doen kiezen!

Doen jullie al aan yoga?

Liefs, Iris

3 gedachtes over “30 Day Yoga Challenge week 3

Geef een reactie

