Favoriete producten en opgemaakt Januari

DSCN0746

Wat gaat het snel! We zitten al een maand in 2015, morgen begint februari al! Vandaag wil ik jullie mijn favoriete producten van januari laten zien. Aan het eind van het artikel heb ik ook de opgemaakte artikelen geplaatst van januari. 

DSCN0753     DSCN0749

Ik begin met mijn 2 nieuwe MAC lipsticks: Rebel en Plumful. Het zijn allebei prachtige kleuren, mijn review van Rebel kan je hier lezen, en de review van Plumful komt morgen online! Hieronder kan je de swatches zien, de bovenste is Rebel en de onderste Plumful.

DSCN0755

Beide glijden ze gemakkelijk over de lippen en hebben ze geen uitdrogend effect.

DSCN0760

Ik weet dat we nog midden in de winter zitten, maar deze geur vind ik zo ontzettend lekker ruiken, dat ik alvast de zomer in huis haal! Jill Sander Sun Delight is een zoete, warme, fruitige geur die je doet denken aan een cocktail op een warm eiland.

Topnoten: reseda, passievrucht, Siciliaanse bergamot.
Hartnoten: pure chocolade, vanille, plumeria en vanilleorchidee.
Basisnoten: muskus, houdachtige noten en ceder

DSCN0761     DSCN0763

Deze roze ‘wet and dry’ shimmer blush van de Hema in kleur 1 heb ik herondekt in mijn stash. Het effect is heel subtiel, meer een highlighter, zo gebruik ik hem dan ook, lichtjes over een roze blush. De blush bevat jojoba olie en vitamine e.

DSCN0756     DSCN0757

Deze oogreinigingslotion van Garnier vind ik erg fijn. Ik doe hem op een watje en houdt dit dan even tegen mijn oog en dan haal ik mijn make-up er heel gemakkelijk af. Ook is hij ideaal om je lippenstift ermee af te halen. Gewoon een fijne basic lotion.

DSCN0747     DSCN0748

Deze geurkaars ontdekte ik bij de Action en ruikt zo lekker dat ik een back-up kocht. Hij ruikt lekker zoet en vult het huis met deze geur. Echt een aanrader, voor nog geen 2 euro!

Dan nu de opgemaakte producten van januari:

DSCN0769

De Instant Definition mascara van Clarins is op, hij is nu echt uitgedroogd. De mascara zorgde wel snel voor spinnenpoten, ik zou hem niet opnieuw kopen.

DSCN0770 DSCN0771

Deze reinigingsgel van Kruidvat gebruik ik altijd in de douche om mijn make-up eraf te halen en daarna gebruik ik mijn Clarasonic met de reinigingsgel van Biodermal. Ik gebruik eerst deze omdat mijn Clarasonic anders helemaal oranje wordt, dus haal ik liever eerst het grootste deel er al even af voor ik goed reinig.

DSCN0764

Calvin Klein in 2U heb ik opgemaakt, dit was 100 ml. Niet een heel speciale geur, maar lekker voor doordeweeks.

DSCN0767

Mijn favoriete poeder: de essence all about matt fixing compact powder. Dit is een translucent poeder, een witte poeder die je niet ziet zitten.

Wat waren jullie favoriete producten van januari?

Liefs, Iris

2 gedachtes over “Favoriete producten en opgemaakt Januari

Geef een reactie

