Make-up stash video’s

Zelf vind ik het altijd leuk om in andermans make-up collectie te kijken, welke producten gebruiken ze graag en hoe delen ze hun make-up kast in? Er zijn duizenden filmpjes op Youtube te vinden waarin mensen hun make-up stash laten zien en hoe ze deze organiseren.

Ps. onderaan het artikel staat een leuke aanbieding!

Vind je dit ook leuk om te zien? Klik dan snel verder, want ik heb er nog meer voor jullie verzameld!

Deze Ikea kasten worden erg veel gebruikt om make-up collecties in op te slaan. De stash van Vera vind ik echt geweldig, een mooie mix tussen high end en budget producten!

Wauw. 5 kasten vol met make-up! Youtube is Dulce haar werk, maar deze collectie is toch wel een van de grootste die ik ooit heb gezien.

Ook Jaclyn heeft een make-up collectie waar je u tegen zegt. Ik kan er echt uren naar kijken hoe mensen hun make-up laten zien.

Ze heeft haar make-up zo mooi georganiseerd, de eerste lade met lipproducten daar smelt ik gewoon echt van!

En als laatste Estée haar make-up stash, ze is net als ik gek op lippenstift en heeft er dan ook een heleboel.

Tot slot zag ik een aanbieding in de foldertjes die ik graag met jullie deel:

Screenshot 2015-01-27 at 18.47.02
De actie loopt van 26 januari tot en met 8 februari.

Hiervan ga ik zelf zeker een paar flessen inslaan. Micellair reinigingswater van Garnier vind ik zelf erg fijn, en nu voor minder dan de helft van de prijs! 400 ml micellair water voor maar 3 euro. Ik denk dat de meeste dit ook wel een fijn product vinden, heb je het nog nooit geprobeerd? Voor deze prijs is het zeker de moeite waard het eens te proberen!

Liefs, Iris

2 gedachtes over “Make-up stash video’s

  1. svenja zegt:

    Heerlijke video’s om te zien ❤ Krijg er ook altijd zo een opruim woede van, bij mij ligt mijn make-up her en der verspreid door de kamer. Ik moet het echt eens mooi gaan ordenen zoals de youtube guru's doen!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

