Review MAC Rebel lipstick

IMG_20150125_110030

Vorige week stond mijn MAC lipstick wishlist online, een van die lipsticks was Rebel. Afgelopen zaterdag ging ik met mijn vriend een dagje naar Antwerpen, we kwamen langs een MAC Pro Store, ik kon het niet laten om even naar binnen te gaan en Rebel te swatchen en hem bij mezelf op te doen.. Natuurlijk kocht ik hem!

20150125_131428                20150125_131531

Rebel heeft een satin finish en lijkt in de huls erg donker, maar als je hem eenmaal swatcht valt hij minder donker uit. De kleur is lastig te omschrijven, het is een donker paarse kersachtige kleur, en is heel lastig vast te leggen op foto’s. Ik heb wel 100 foto’s gemaakt maar dat knallende paarse tintje wat in de lipstick zit is bijna niet vast te leggen.

2015-01-25 15.39.56        20150125_132305

In het echt is de lipstick iets meer knallend, de kleur is echt ‘vibrant purple’.

De lipstick smeert goed, is niet te zacht en bedekt je lippen gemakkelijk met een mooie kleur. Ik adviseer wel om hem bij de randjes met een lipkwastje aan te brengen. Rebel blijft echt lang zitten voor een lipstick die niet long lasting is, nadat ik hem had aangebracht heb ik gegeten, thee gedronken, gedoucht en Rebel zat nog steeds op mijn lippen. Wel in mindere mate natuurlijk, maar hij slijt mooi. Ik had echt een make-up remover nodig om de stain helemaal van mijn lippen af te krijgen. Je moet wel regelmatig even met je lippen over elkaar als je hebt gegeten of gedronken anders gaat hij ophopen in de lijntjes van je lippen.

Ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst van MAC. Rebel is niet een kleur die ik dagelijks zal dragen, maar als ik een dagje weg ga in het weekend is het een perfecte kleur. De prijs is 19 euro. Rebel is te verkrijgen bij MAC counters, Pro stores en online.

Wat vinden jullie van Rebel?

Liefs, Iris

11 gedachtes over “Review MAC Rebel lipstick

Geef een reactie

