Home inspiration

5df1eac24106059bdc9246a9fb1b7e8f     9ac8d01ed198f8984fe03786e7e934f7
Foto 1                                                       Foto 2

Ik zit vaak op Pinterest te kijken naar mooie huizen en decoratie. Ik doe ideeën op hoe ik later mijn huis wil inrichten en zit al na te denken welke accessoires ik waar ga zetten. Vandaag wat home inspiratie.

Ik houd erg van lichte en taupe kleuren, ruimte en een opgeruimd huis. Dit oogt al snel een beetje saai dus vind ik het mooi om een eyecatcher te hebben. Iets unieks of iets in een totaal andere kleur.

boekenkast
Foto

Hoe geweldig is deze boekenkast?! Dit is dus een voorbeeld van een eyecatcher. Sommige zullen dit verschrikkelijk vinden en ik vind het prachtig. Het is een stukje kunst en toch praktisch.

spiegel met bankje     bureau met grote spiegel
Foto 1                                                                     Foto 2

Een hoekje om een boek te lezen of je make-up te doen, maar dan net even anders. Zo een grote spiegel komt later zeker in mijn huis.

20120618103826102      bed
Foto 1                                                                      Foto 2

Ik houd van grote bedden met kussens, de ‘Amerikaanse’ stijl. Ruimte vind ik altijd mooi in een kamer, dat ziet er opgeruimd uit. Voor mij is het de kunst om de balans te vinden tussen knus en toch opgeruimd. Knus kan al snel een beetje rommelig ogen als er overal spulletjes staan. Het bed op foto 2 vind ik de perfecte balans, alles heeft een effe kleur waardoor het rustig oogt, maar de ‘gaten’ in het hoofdboord en bankje bij het uiteinde geeft het toch een knus effect.

vanity     Malm dressing table
Foto 1                                                    Foto 2

Lichtjes maken het plaatje compleet, het staat zo gezellig. Op de 2e foto zie je de Malm dressing table van Ikea, heel handig om je dagelijkse make-up in te bewaren en je op te maken aan dit bureau.

Hoe ziet jullie droomhuis eruit?

Liefs, Iris

Een gedachte over “Home inspiration

Geef een reactie

