MAC Craving lipstick

Mijn favoriete lipstick van dit moment: Craving van MAC. Craving is voor mij echt de perfecte kleur tussen opvallend en nude in. Rood of een felle roze lipstick draag ik niet dagelijks, maar soms zoek je net dat beetje extra in een lippenstift. Deze lipstick is een mauve kleur met een vleugje paars en roze.

20150123_14393420150123_144213

Craving heeft een amplified finish en glijdt dus makkelijk over de lippen en geeft een beetje glans. Een vettige maaltijd overleeft hij niet, maar na een lichte lunch en een drankje zit de lipstick er nog mooi op. Hij houdt het dus een uurtje of 3/4 uit. De kleur slijt heel mooi, hij wordt steeds iets matter. Het is niet zodat er alleen een gekke donkere rand om je lippen heen blijft zitten.

De kleur lijkt een beetje op de populaire Kylie Jenner lip, maar hij is iets meer roze en ook iets donkerder. Zelf draag ik deze lipstick vaak, hij is perfect voor een date of avondje uit, maar hij kan ook prima als je gewoon gaat winkelen of boodschappen doen. Je ziet duidelijk dat je lippenstift op hebt, maar hij is niet tΓ© opvallend.

20150123_144403

Deze swatch is slechts een veeg met de lipstick over mijn hand. Je ziet goed hoe creamy hij hier is. De lipstick huls is hetzelfde als van alle andere MAC lipsticks en ook de geur is hetzelfde. Persoonlijk vind ik MAC lipsticks lekker ruiken, een beetje zoet. Craving zit in het vaste assortiment en is te krijgen bij MAC counters, pro stores en online. De prijs is 19 euro.

Wat is jullie favoriete lipstick?

Liefs, Iris

9 gedachtes over “MAC Craving lipstick

    • Todayslipstick zegt:

      Wat toevallig! Plumful is de perfecte kleur voor elke dag, Craving is iets meer opvallend en dekkender.

      Plumful is mijn nieuwe favoriet, je kan door een lipliner te gebruiken de kleur feller maken en zo aanpassen naar waar jij zin in hebt!
      Liefs, Iris

      Like

Geef een reactie

