Me Time TAG

Hallo!

Vandaag ga ik de Me Time TAG doen die Estée (Essie Button) bedacht heeft.

Wat kijk je of lees je tijdens me time?
Tijdens me time kijk ik graag films of series. De series die ik de laatste tijd volg zijn: Blacklist, Suits, Grey’s anatomy en Bones. Ik lees graag een spannend boek, ik ben nu bezig in de dood in haar ogen van Karen Rose.

Wat draag je tijdens me-time?
Ik draag een joggingbroek en mijn badjas of een lekkere fluffy trui.

Wat zijn je favoriete beautyproducten om tijdens me time te gebruiken?
Lippenbalsem, een lekkere verzorgende crème en als ik de deur nog uit ga dan ook wat concealer.

Wat is momenteel je favoriete nagellak?
Bahama mama van Essie.

Wat drink je en eet je tijdens me time?
Ik drink graag thee tijdens me time, wat ik eet verschilt, soms heb ik zin in chocolade soms in een tosti.

Wat is momenteel je favoriete kaars?
De witte thee geurkaars van de Action vind ik lekker fris ruiken.

Ga je wel eens de deur uit tijdens me time?
Het liefst blijf ik tijdens me time thuis, lekker op de bank met een dekentje!

Ga je wel eens alleen naar de film?
Ik ben nog nooit alleen naar de film geweest, maar zou dit best wel een keer willen doen. Als ik een film echt graag wil zien en niemand wil met mij mee zou ik wel alleen gaan.

Favoriete webshop?
Voor kleding:
Loavies

Iwantthatmusthave

Voor Make-up:
Makeupmusthaves

The make-up spot

Heb je nog iets toe te voegen?
Ik TAG iedereen die deze blog ook wilt doen!

Liefs, Iris

Geef een reactie

