MAC lipstick wishlist

Uren zit ik MAC lipstick swatch video’s te kijken op Youtube. MAC lipsticks zijn lang houdend op de lippen, ruiken lekker en je hebt ze in veel verschillende kleuren en finishes. Er zijn veel mooie lipsticks van MAC en vandaag laat ik je zien welke nog op mijn wishlist staan.

lip

Ik ben gek op nude kleuren, maar houd ook van een opvallendere lipstick.

Brave
mac-brave-lipstick-review

Brave heeft een satin finish en is een roze nude lipstick.

Captive
macsatinlipstickcaptive

Ook Captive heeft een satin finish en heeft een wat donkerdere oudroze kleur. Hij zit in dezelfde kleur familie als Craving (amplified) en dit is een van mijn favoriete lipsticks van MAC.

Plumful
IMG_0824

Zoals de naam al zegt is Plumful een subtiele paarse kleur, ik denk dat hij te vergelijken is met Syrup (lustre) maar dan iets paarser. Plumful heeft een lustre finish.

Rebel
mac-rebel-lipstick-2

Wederom een lipstick met een satin finish. Rebel is een donker rode kleur die neigt naar paars.

Mehr
mac-mehr-lipstick

Mehr is een matte lipstick met een roze nude kleur. Ik heb nog geen matte lipsticks van MAC dus ik ben erg benieuwd naar deze kleur.

Bron: alle foto’s komen van www.makeupandbeauty.com

Welke MAC lipsticks staan nog op jullie wishlist?

Een gedachte over “MAC lipstick wishlist

Geef een reactie

