Even voorstellen

Hoi!

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Iris en mijn grote passie is make-up! Al sinds klein meisje speelde ik met de lippenstift en oogschaduw van mijn moeder, en naarmate ik ouder werd begon ik zelf mijn beautycase te vullen met kindermake-up. Toen ik naar de middelbare school ging mocht ik voor het eerst dagelijks mascara op. In het weekend trok ik alles uit de kast en gaf ik mezelf een full-face, ook al gingen we alleen maar op bezoek bij oma.

Ik ontdekte Youtube beautyfilmpjes op mijn 16e en kon hier uren naar kijken. Al die prachtige merken zoals MAC, Nars en Chanel, daar kon ik alleen maar van dromen.. Toen 18 jaar was begon mijn verslaving voor make-up echt te komen en kocht ik mijn eerste MAC producten en een Chanel lippenstift. Wauw, eindelijk had ik ook high end make-up! Inmiddels is er steeds meer bijgekomen en kan ik nog steeds uren naar tutorials kijken. Ik lees dagelijks de blogs van beautygloss.nl, misslipgloss.nl, livelifegorgeous.nl, veracamilla.nl en kijk ik natuurlijk de vlogs van vloggloss!

mac

Ik twijfelde om een beautyblog te maken, er zijn er immers al zo ontzettend veel.. Maar waarom ook niet? Ik ben een meisje dat van make-up houd en ik wil mijn steentje/lippenstift bijdragen aan beautyland. Ik weet ook dat ik geen make-up artist ben (al zou ik graag een opleiding visagie volgen!), maar ik speel graag met make-up.

Op dit moment ben ik 19 lentes jong en heb al 6 jaar een hele lieve vriend. We zijn gek op reizen en leuke dingen doen, maar hangen ook graag zondags op de bank. Ik woon nog thuis, studeer bedrijfskunde in Breda.

Liefs, Iris

Geef een reactie

